Å, Ä, Ö

Alla vi som läser paows blogg vet ju att hon är i Thailand och inte kan skriva de svenska bokstäverna Å, Ä och Ö. Men detta skrev hon idag:

Byebye!

2009-12-05 klockan 15:02

Måste be om ursäkt för mina ostrukturerade inlägg och min torra uppdatering, men min dator dör hela tiden, och har ingen speciell lust att blogga när jag är utomlands. Jag försöker bäst det går och känner att jag vill blogga för att jag tycker det är kul, men nu känns min blogg tråkig, men tack för att ni står ut <3

Min dator håller att , och ja, jag ser faktiskt fram emot att komma hem till Sverige. Har mycket som väntar hemma, blogglönen, grejer, fester och vänner. Kommer att vara glad som en kalaspuff när jag kommer hem. Ska ju trots allt tbx och fixa mina nötter i februari. Aja kommer hem @ tisdag.



Sedan kunde hon helt plötsligt inte använda å, ä och ö längre.



Och dar dog mitt batteri sa var tvungen att avsluta inlagget. Ska i alla fall till Bangkok imorgon. Puss pa er!


Random..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0