Dålig uppdatering

Hej sötnosar. Vi vet att det har varit en lite dålig uppdatering men vi har faktiskt ett liv utanför bloggen. Och vi blir jätteglada över alla kommentarer! Vet ni att varje gång vi får en tråkig kommentar så kollar jag upp den personens ipadress, roligt va? ;) Det gör vi absolut inte för att leta upp er och knacka på eran dörr utan bara för att det är roligt att se var personen som sitter och klagar på att våran blogg är dålig, att vi är dumhuven och att vi inte har något liv bor någonstans.  Eller jag (Cute2) gör så.

Jag sitter just nu på en dålig dator så jag kan inte ladda upp några bilder för det är så jävla segt här.. Men det kommer ett inlägg ikväll. Ni får gärna adda våran msn [email protected] och ni får skicka in hur mycket gossip som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0