Paow fortsätter att dissa Dessie..

"Om man säger såhär, dom tjejerna jag sätt dricka öl är såna där förortsbrudar. Inget fel med det, men om man vill rapa lukta illa och bli fet och klassas som en pojkflicka så absolut – go for it, men jag anser att fina tjejer dricker inte öl, dom flesta tjejerna som dricker öl som jag har träffat på blir bara sådär äckligt dräggiga.

Och är jag en slampa för att jag inte tycker om öl..? Nog det roligaste resonemanget jag hört. Men när tjejer dricker öl, så tycker jag personligen att det inte ser bra ut. Öl rapar man av och blir uppsvullen av dagen efter. Jag rapar också, men inte bland folk. Euw.

16161_103838756301263_100000254176052_101144_3361378_n

Ser det bra ut. När en ”fin” flicka som bryr sig så mkt om utseendet och går ut på krogen och dricker bira?"



 

Folk som bestämmer att träffas och sedan skiter i än och hör inte av sig..

Dålig stil? Alla har väl en kompis som man bestämmer med som sedan går och träffar någon annan. Eller kan man ens kalla det för kompis? Nej det tycker jag verkligen inte. Sen så klagar hon på att vi bara ”ringde en gång”. Nu låter jag som ett dagisbarn, men att inte höra av sig är dålig stil!

bbb


Paow verkar gilla att ta Dessie som exempel på dåliga beteenden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0